vineri, 20 mai 2011

O femeie din Rădăuţi, arsă cu acid pentru greşeala soţului | Imagini șocante


Suferă în fiecare zi tot mai mult şi nu poate nici măcar să verse o lacrimă. E povestea unei femei de 38 de ani din Rădăuţi, Suceava, care, în 2009, a fost mutilată cu acid, însă vinovatul nu a fost încă prins.

Până în 2009, Elena Bilibou era o femeie frumoasă, lucra şi avea lângă ea un soţ iubitor şi o fiică minunată. “Pe 17 decembrie am fost atacată pe stradă, după ce am ieşit din agenţia Loto în care lucram. Îmi amintesc doar o durere înfiorătoare pe faţă, pe mâini şi pe piept, apoi am leşinat”, povesteşte suceveanca. Elena a fost arsă cu acid sulfuric de o persoană neidentificată încă, însă femeia are bănuielile ei.
A făcut 9 operaţii, mai are 30
“În 2008, soţul meu a fost implicat într- un accident rutier, iar victima ne-a dat în judecată pentru despăgubiri. I-am oferit 5.000 de euro, dar nu a fost mulţumit şi am început să primim telefoane de ameninţare. Maşina ne-a fost incendiată, iar la scurt timp am fost arsă cu acid”, povesteşte Elena. De atunci, femeia depinde de familia ei, care o îngrijeşte şi a ajutat-o să treacă prin nouă operaţii. Medicii i-au spus însă că greul nu a trecut. “Am nevoie de încă 30 de operaţii şi, cu toate astea, nu se ştie cum voi arăta sau dacă voi mai vedea vreodată”, a mai declarat Elena.
Şi o iraniancă a fost mutilată de iubitul ei tot cu acid sufluric
Iranianca Ameneh Bahrami, acum în vârstă de 32 de ani, a fost mutilată de iubitul ei în 2004. Acesta i-a aruncat o găleată de acid sulfuric pe faţă. Femeia a cerut atunci să se răzbune în acelaşi fel, iar recent a primit dreptul să îi picure acid în ochi agresorului. Zilele trecute, când trebuia să ducă sentinţa la îndeplinire, Ameneh a anunţat că e dispusă să renunţe la pedeapsă, dacă va primi de la familia fostului iubit 2.000.000 de euro.
Ameneh ţine în mâini fotografii de când era frumoasă (foto stânga)


Sursa: Libertatea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Trafic

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best CD Rates